Voorpagina Forums boek De Derde Kamer / Burgerkamer (uitgebreide versie)

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #6777 0 Likes | Like it
      Wim LanfermeijerWim Lanfermeijer
      Sleutelbeheerder

      beste teamleden,

      Zoals bekend zijn we druk doende met het schrijven van een boek over ons voorstel. Na een aantal concept-hoofdstukken te hebben rondgezonden ontstond de opmerking dat het manuscript (veel) te uitgebreid is; een klein boekje, waarin de DK/BK wordt uitgelegd zou beter/voldoende zijn. Die mening deel ik niet.
      Als ik het me goed herinner zijn Igor, Maarten en Kees voorstander van een klein boekje. Van de rest heb ik niets gehoord dus ik ben in de minderheid. Dat betekent dat ik me natuurlijk neerleg bij de optie van een klein boekje.

      Kees heeft inmiddels het ene hoofdstuk dat gaat over de uitleg van de werking en inrichting van de BK/DK flink uitgedund. Ik vind het zoals gezegd prima en heb besloten de uitgebreide versie onder persoonlijke titel te publiceren.

      Omdat ik natuurlijk onlosmakelijk gezien kan worden van Sociaal & Groen en mijn uitgebreide versie een rechtstreekse relatie heeft met de door Sociaal & Groen te publiceren kleine versie hebben jullie vanzelfsprekend wel degelijk inspraak in de uitgebreide versie.

      Ik zend jullie bijgaand Hoofdstuk 4 ‘Methodologie’. Ik hoor graag jullie commentaar.

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.