Voorpagina Forums Sociaal & Groen kantoor

Tagged: 

Viewing 7 reply threads
  • Author
    Posts
    • #6490 0 Likes | Like it
      Wim LanfermeijerWim Lanfermeijer
      Keymaster

      Louis kan ons helpen aan een kantoorruimte in Amersfoort. Niet dat we dat dringend nodig hebben, maar voor onze uitstraling is het mogelijk heel belangrijk. Nu zijn we een postbusvereniging. Een eigen kantoor zegt wat. We hoeven geen huur te betalen. Bovendien biedt het vergaderruimte.
      Het is een ruimte die gedeeld wordt (niet tegelijkertijd) maar dat is onbelangrijk, want we zullen er relatief weinig gebruik van maken. Ik ben Louis erg dankbaar voor dit aanbod. Wat vinden jullie hiervan?

    • #6494 0 Likes | Like it

      Ik vermoed vooral ook handig voor jou Wim, dan kun je werken op een plek dichtbij waar je woont. Het is binnen een sociaal-maatschappelijke omgeving, dus qua uitstraling is dat prima en het is goed te bereiken met het openbaar vervoer, oa bus 5. Het is ook dicht bij de plek die ik een tijdje geleden had aangeboden voor de vergadering. En voor Louis is een landelijke maatschappelijke denktank binnen de muren van 033inactie! ook goed naaqr andere partijen.

      In ieder geval Wim als jij denkt dat dit nodig is, dan zeg ik ga ervoor.

      Maarten

    • #6501 0 Likes | Like it

      De editfunctie snap ik nog niet helemaal. Had er nog iets bij geschreven en kan de editknop nu niet meer vinden …

      Wat ik er nog bij had geschreven is dat het goed is te weten wanneer Louis ons dan zou gebruiken in fondsaanvragen of media-uitingen. Zeker ook als we een anbistatus krijgen is het slim goed te kijken naar wederzijdse kansen, ook als het gaat over financiering.

      • #6506 0 Likes | Like it
        Wim LanfermeijerWim Lanfermeijer
        Keymaster

        Deze dient enige toelichting Maarten. Hoe kan Louis ons gebruiken en welke fondsaanvragen of media-uitingen bedoel je bijvoorbeeld?

    • #6522 0 Likes | Like it

      Heeft dat toelichting nodig? Ben een beetje verrast door de vraag, Zo werkt het in de wereld van maatschappelijke projecten. Natuurlijk is het reclame als je kan melden dat partijen deel uit maken van je gemeenschap. Dit soort zaken worden ook gevraagd vanuit gemeenten en fondsen als het gaat over draagvlak en betrokkenheid van anderen. Het gaat mij hier om het feit dat dit hier een wederzijds belang zit. Niks mis mee en prima, maar het is wel belangrijk te zien dat hier een wederzijds belang zit. En daarom wil je vanuit vertrouwen wederzijds ook betrokken worden op zaken. En andersom is dat ook integer als wij dat doen, zelfs al betreft het mensen van ‘t eigen team.

    • #6578 0 Likes | Like it
      Louis de la CombéLouis de la Combé
      Participant

      Laten we het niet groter maken dan het is. Het ging om een idee dat spontaan in mij opborrelen.
      Om mogelijke misverstanden te voorkomen trek ik mijn aanbod in.

    • #6585 1 Likes | Like it

      Mijn bericht wordt heftiger geinterpreteerd dan ik had verwacht en het had bedoelt merk ik. Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om je intenties in twfijel te trekken. Als dat zo is overgekomen daarvoor mijn excusses. misschien moet ik ook niet reageren na een drukke week met weinig slaap

      Volgens mij maakt Wim bij meer positieve bijval van de rest graag gebruik van je aanbod.

      Maarten

    • #6643 0 Likes | Like it
      Kees AldersKees Alders
      Member

      Ik zou het jammer vinden als het nu niet doorging: mij lijkt het alleen maar heel erg positief.

    • #6655 1 Likes | Like it
      Louis de la CombéLouis de la Combé
      Participant

      Kunnen we dit onderwerp op 4 juni betrekken bij
      de ‘Igor-sessie’ ?

Viewing 7 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.