Voorpagina Forums Eva Rovers plagieert steeds verder Reply To: Eva Rovers plagieert steeds verder

#6860 0 Likes | Like it

Hoi Wim, ik denk dat het inderdaad zo kan voelen. Tegelijkertijd is pleiten voor een meer permenante mogelijkheid moet ik toegeven – wat mij betreft – een heel logisch vervolg, dat ik volgens mij afgelopen jaren wel vaker heb gehoord. Er bestaan ook al burgerberaden die een meer permanent karakter hebben, ik weet dat in ieder geval van Belgié. Maar heb deze tak van sport nooit heel nauwlettend gevolgd.

Wat betreft de naam durf ik geen uitspraken te doen. Misschien ben ik te goed van vertrouwen, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat er bewust wordt overgenomen. In het land zijn veel partijen bezig met het nadenken over burgerbraden en met al die initiatieven staat Eva in contact, zie bijvoorbeeld ook: https://burgerberaad.nu/

Misschien goed dat ik werk maak van mijn eerdere belofte om een gesprek te arrangeren met Bureau Burgerberaad? Dan kunnen deze zaken naar elkaar uitgesproken worden. Misschien leidt dat zelfs wel naar wederzijdse kansen.